Noen bilder i vår leilighet under calimaværet.

Mandag 17. januar 2022 i Playa del Inglés på Gran Canaria.

Hei til dere som leser disse skriveriene mine her fra Gran Canaria.

Calimaen ser ut til å bite seg fast her på de fleste øyene. For en stund. Akkurat nå regner det, men temperaturen holder seg rundt tjue grader, og vi sitter i shorts og t-skjorte med døra halvt åpen og koser oss med spansk tv. 

Språket er et kapitel for seg selv. Jeg fortsetter med Duolingos kurs og merker at jeg forstår tv-praten stadig bedre. Men selvfølgelig ikke som kanarierne. Og Inger Johanne er fortsatt flinkere.

Når vi trenger mat, er det Inger Johanne som tar turen over til butikkene. Jeg merker calimaen godt når jeg er utendørs. Så derfor er det Inger Johanne som tar denne jobben så lenge vi har så mye sand i lufta.

Ha en fin dag der du er.

Hilsen Inger Johanne og Terje 

 

Noen bilder fra dagens calimavær:

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg