Noen tanker sånn midt på natta.

Tirsdag 21. juli 2020

 

Jeg sitter her 

midt på natta. Klokka er tre, og jeg får ikke sove på grunn av pusten. Astmaen har ikke vært spesielt snill med meg de siste månedene. Hadde vi ikke hatt den forbaskede virusen, hadde vi kanskje tatt en tur sydover til Gran Canaria der jeg fungerer mye bedre, men slik det er nå og antageligvis vil være de neste par årene, får oppholde oss her hjemme med tålmodighet.

 

Jeg streifet innom ww.facebook.com 

for en halv time siden og kom over at Tor Haldorsen har gått bort. Han var samboer med min kusine og jeg likte ham godt de gangene vi pratet sammen. Han var absolutt ikke vanskelig å like, den karen, og jeg tror de hadde det godt sammen, Sissel og han.

 

Her i borettslaget 

dukker det stadig opp uenigheter, noe som har med vårt styre å gjøre. De liker å bestemme de folkene, og helst uten innblanding fra oss øvrige beboere, men de har støtte fra det bygget de bor i, så da så. 

Når vi i vårt bygg, som er i mindretall, har meninger og vil diskutere, så vil ikke styret det samme. Det siste temaet handler om gressklipping, der styret vil kjøpe inn utstyr og la frivillige stå ansvarlig for jobben i stedet for at USBL gjør jobben. 

Dette er noen av oss uenig i og vil ha et beboermøte der vi kan diskutere saken. Det vil ikke styret og det ser ut til at de enda en gang går seirende ut av denne disputten. 

 

Det er mye 

det går an å skrive om sånn midt på natta når tankene flyr og jeg ikke får sove, men nå er det kanskje mulig å prøve på nytt, så god natt der du er.

Ikke så mye gress å se, men bildet er ganske fint, synes jeg.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg