Nyhetene strømmer på, men Ståle Solbakken veier tyngst.

Lørdag 10. oktober 2020.

Nyhetene strømmer på oss. 

Corona, Covid-19, Donald Trump og nå Ståle Solbakken. Kanskje den siste er mest interessant. I alle fall for fotballelskerne. Jeg er altså ikke blant dem, men jeg følger på en måte med på overskriftene.

Våre egne saker drukner litt i alle de store nyhetene. Regjeringen vår sliter, men de færreste ønsker å skifte ledelse under krisetider, og slik er det nok også hos oss. Dermed sitter regjeringen Solberg ganske trygt. Tror jeg. 

Jeg har mine egne tanker om hva som skal til for at Arbeiderpartiet der jeg er medlem, skal nå opp til gamle høyder. For mange er ikke politikken alene nok. Vi må ha en leder som de fleste føler seg bekvem med. Gabrielsen i LO er en av de kandidatene jeg kan tenke meg. Han har ledererfaring i en tøff organisasjon med mange sprikende interesser og kan snakke med de fleste. I alle fall slik jeg opplever det.

Dette er morgenens tanker fra meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg